به نام خدا

نشست صد و شصت و هشتم سیر مطالعاتی دوباره و در دوشنبه ای دیگر به تاریخ 24 دی ماه 97 در کتابخانه مدنی برگزار گردید. در این نشست 24 نفره، آقای جوانمرد با خواندن ابیاتی از شاهنامه فردوسی آغازگر بود. خانم چوپانی درباره سکوت مطالبی را از کتاب های مختلف جمع آوری کرده بودند، که این مطالب را بیان نمودند. آقای قربانی حدیثی را از امام صادق (ع) بدین مضمون نقل نمودند: "هر کس که چهل شبانه روز اعمال خالص برای خداوند انجام بدهد. خداوند طوری قلبش را خالص می کند که آن چه را که در قلبش هست بر زبان جاری می کند. خداوند چشمه های حکمت و معرفت از قلبش و زبانش جاری می کند".

آقای شریف زاده بحثی را درباره دراویش مطرح نمودند. خانم دوست هم در مورد شکاک بودن مطالبی را برگرفته از کتاب های روانشناسی ارائه کردند.


موضوعات مرتبط: امور فرهنگی

تاريخ : سه شنبه دوم بهمن ۱۳۹۷ | 12:8 | نویسنده : کتابخانه عمومی شهید مدنی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.